SOLEN skiner

Hej alla glada!

Tack Karin för kommentaren.
Har fått höra att Brio var väldigt stor så jag kollar på en Bugaboo cameleon på blocket men jag är inte helt säker på att det heller går in i våran bil för måttet ska tydligen vara 60cm bred och det är mer än vad våran Emmaljunga men jag har en på gång från 09.
Någongång 08 förbättrade dom ju modellen men jag vat inte närifrån någon kanske vet?
Kläderna är ju inte heller billiga så man vill ju helst hitta en snygg från början.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är verkligen glad att jag inte jobbar på dagis tänk att vara ute en sån här dag.
Antonio fick i alla fall användning för första gången av sina galonvantar som han har haft i ett år haha.

Vill verkligen inte sälja vagnen :(
men den tar verkligen upp hela bagageutrymmet.
Får se hur det blir, nu ska jag äta lite lunch sen ska bel och jag till öppna förskolan.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Det var så lite så ;-) Vi har som sagt en liten bil (Fiat Punto) och den går in i bakluckan utan problem. Man kan ju även ställa chassit upp på högkant i bakluckan, om det är bredden som är problemet. Mindre barnvagn än Bugaboo finns ju knappt att hitta! Vi kollade på många, t ex de nya iCandy, men har man väl kört Bugaboo Cameleon vill man inte ha något annat! Så satsa på den säger jag ;-) Det låter ju super med en 09:a på Blocket, då lär den ju vara i fint skick! Lycka till!

2010-09-15 @ 15:32:14
Postat av: Jannika

nä tror du? den går att vika ihop till jätte liten!!:P

2010-09-15 @ 17:07:40
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Jannika

haha vafan:P

2010-09-15 @ 18:40:23
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: kevinsmami

Naaaaw vilka underbara barn :D

2010-09-15 @ 22:55:23
URL: http://kevinsmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0