Tre dagar är för lite!!

Hola amigos

Jag är trött som ett hus :P
gick upp kvart över 8 sen var det bara att springa iväg till dagis, jag stannade en liten stund och lekte i sand lådan.
Det var fullt med föräldrar det är inskolning.

Det dåliga är att dom har börjat med tre dagar istället för tre veckor som Antonio hade.
Personligen tycker jag att tre dagar är för lite det är bara för att föräldrar har så jävla brottom tillbaka till sina jobb.
Aldrig att jag kör en inskolning på tre dagar det är inte rätt mot Isabel!
Så jag ska prata med dom, hoppas att det är på samma avdelning som Antonio i alla fall.

Nu vet jag att en del kommer kommentara att "jo det går visst bra osv osv"
Men jag menar inte att det inte funkar för andra, jag vet att det funkar för en del.
Min kompis dotter hade inskolning tre dagar och det funkade bra.
Men JAG känner att det inte kommer funka för Isabel kommer vara liten och jag har varit ifrån henne en gång sen sjukhus tiden (förutom på landet men då var hon med mamma och sin papi) och förför blir det extra jobbigt för mig.


Kommentarer
Postat av: Bella

3 dagar låte rju inte klokt..

vi har 4 veckor inskolning om nu vio får dte dagiset som vi önskat =) hehe

2010-09-01 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0