Sova själv?

Hej hej här sitter jag och v'ntar på att Antonio ska sova försöker med något nytt idag att han ska somna själv.
Han ligger i sängen och läser en bok för sina två stora hundar skit söt :D
Jag hör hur han ligger där inne och läser sen säger han slut!
och så börjar han om igen :D

Nu gick han och stängde dörren haha, det dumma är att vi har sovrummet fult med leksaker så det skulle inte förvåna mig om han bara leker men det är värt att prova dessutom ska han inte till dagis i morgon.Jag lovade honom om han somnade själv så skulle han få en leksak i morgon, han blev jätte glad men det är inte helt säker att han förstår att han måste somna helt själv.


Det här med vagnarna går inge vidare, en massa har frågat om dom men ingen har varit så värst intresserad och det suger jag vill verkligen bli av med tre stycken i alla fall.


Imorgon ska vi till NK för att kolla om RL stövlarna finns sen ska vi äta på resturang hela familjen ska bli jätte trevligt.


Antonio vill inte sova själv så vi får hitta på något annat. :)

Kommentarer
Postat av: Jaana

söt blogg du har ^^ gillar även din header :)

2010-09-21 @ 18:26:22
URL: http://finskadamen.blogspot.com
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

vad roligt! Vilken tid ska ni vara där?

2010-09-21 @ 19:51:04
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Haha vad söt han är som läser för sina djur!

Oh va synd att det var kl 13, Mercedes ska till dagis och slutar kl 14 :S Men nästa gång hänger jag gärna på!

2010-09-21 @ 20:04:18
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0