Mammor är bra

ibland haha,
på fredag ska mamma och jag åka och kolla på en Bugaboo mamma får följa med eftersom att jag har väldigt lätt för att slösa pengar på saker som kanske inte alltid är det bästa.
Mamma tycker att vi ska kolla vad som är bättre och sämre än Emmaljungan så vi får se hur det går.

Antonio är lämnad på dagis och det är så sjukt kallt ute men han har mössa vantar och vindbyxor så det ska nog funka och på lördag ska plutten få en overall av sin snälla farmor, får hoppas att det blir en Didriksons haha

Vi fick hem RL skorna igår och dom var SJUKT snygga min man tyckte dom såg snobbiga ut men vad gör det :D
Nu är frågan bara vilken stl han ska ha fattar inte ritkigt hur man ska räkna eftersom att skon har en som en mjuk sko i? aa ni kanske fattar så den ser sjukt stor ut men jag fick inte på den på hans fot.
I lands problem jag vet men så är det

annars händer det inte mycket här hemma ska nog försöka ta mig in i källaren och ta fram lite vantar och mössor till hela familjen.
vad jag menar med att försöka ta mig in i källaren är att vi har tappat bort våra brickor så vi kommer inte in där men det får vi lösa på något sätt.

Ha en trevlig dag i det kalla vädret :D

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Fin blogg du har :]

Hoppas du får en bra dag!



/ ELIN KÄRLEK

2010-09-29 @ 14:28:09
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0