Jag bli galen :D

Alltså herre gud vad jag bli förbannad!
Det kom en köpare och köpte vagnen efter en timme kommer hon tillbaka och vill inte ha vagnen längre för det fanns inget bälte då tar min man fram selen som finns till, vilket hon inte tyckte var säker nog.
Jag är hemma hos mamma så jag säger till min man att inte ge henne pengarna tillbaka hon har köpt vagnen och hon kollade på den i säker en kvart så jag tyckte att hon skulle sätt det.

Tjejen blir GALEN och vägrar gå och skriker och gormar och har sig.
Min syster får prata med henne över telefon eftersom att hon är duktigast på engelska.
Tjejen tycker att vi skulle gett henne kvitto och att vi skulle ha papper på att vagnen var säker, hmm ja det kan hon ju tycka men det är ju inte riktigt så det går till här i sverige.

Säkert efter 40 min så ringer hon POLISEN och idiot polisen säger att vi ska ge henne pengarna tillbaka eftersom att det har gått minder än 3 timmar.
SJUKT!
hon köpte för f*n vagne av oss köp är köpt!
Det är verkligen inte fel på vagnen på något sätt men kärrigen kläcker ur sig att vi skiter i våra barn för att selen inte var säker nog.
Jag kan ju säga att den här selen är säkrare än original bältet.

Nej fy i h vad jag är förbannad jävla idoter det finns!!!



Kommentarer
Postat av: Albulena

Söta barn du har! :)

2010-09-26 @ 20:15:22
URL: http://albulena.bubbleroom.se
Postat av: Jannika

spännande människor kan vara!!!

2010-09-26 @ 20:35:23
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0