imorgon är det den 10 september!!!!

Godmorgon alla söta.

Det är riktigt fint väder ute idag lite kallt med solen lyser i alla fall.
Min söta lilla Bel och jag ska på mamma/bebis träff idag på kulturhuset hoppas att det blir trevligt.

Bloppis ska fixas bara så ni vet ska bara fixa till bloggen och bilder och sånt.
Vi har en väldans massa saker så det måste fixas på ett bra sätt från början men håll koll.

Nu ska jag fixa lite här hemma innan vi ska dra iväg!!

Juste min snälla lilla mamma erbjöd sig att betala Antonios vinterkläder :)
Hon är så snäll så, nu är alla han vinterkläder fixade en overall, en jacka, ett pat po.p byxor och ett par vikingskor.

Bels kläder får jag nog hem nästa vecka :)


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

pop är ett bra märke som håller i alla väder tycker jag

söta barn!

hoppas ni får trevligt på bebisfikan

2010-09-09 @ 11:22:37
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: emmi

ha en fin dag ♥

2010-09-09 @ 15:55:11
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0