Bugaboo Donkey & Ralph Lauren Winter Games

Alltså det är tur att det finns bloggar annars hade jag ju aldrig hittat den här!
Helt underbart!

ZIP kostar 649kr

EZ kostar 599kr

Tillskillnad från viking så ser dom här lätta och mjuka ut.
Kavats är lite tråkiga och dom är här betydligt snyggare.
Fast man vill ju gärna kolla på dom innan men köper, dom borde ju finnas någonstans.


Bugaboo ska släppa en syskonvagn och hur snygg är inte den här!?
Bugaboo Donky heter den fattar inte vad dom fick namnet ifrån,  inte det finaste direkt :)
Nu är det bara att hoppas att man får tvillingar nästa gång haha.


Kommentarer
Postat av: Lixy

Få koll på årets riksdagsval, läs mer på min blogg.

2010-09-17 @ 11:32:31
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: Stina

uppdatera gärna om vart man hittar skorna!!

2010-09-17 @ 11:43:37
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Postat av: daniela

har du hittat skorna någon stans..själv hittar jag den på brands(tror jag sko butiken här heter)dem verkade helt underbara..varma sköna o lätta,men fanns ddock inte i små storlekar...googlar för fullt för att se om man kan hitta mera info om dem så man vet hur bra dem är jämfört med andra vinterskor..

2010-10-05 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0