20 september 2010

Fattar egentligen inte varför att är så chockade att SD fick så många röster, det är väl igen nyhet att det finns otroligt puckade människor.
Jag tror att många röstade på dom bara för en grej, just därför är det idiotiskt!
För att folk vill stoppa stoppa invandringen och visst jag förstår att många tycker det men det är otroligt dumt att rösta på ett rasistiskt parti bara för det.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TRE veckor kommer vi vara utan hiss!
Toppen va?
Man kan bara hoppas att jag får alla tre vagnar sålda innan den 22 sen blir det väldans svårt att få ner vagnarna två trappor.
Sen måste jag vänta med att köpa en Bugaboo eftersom att jag verkligen inte tänker ställa den i källaren eller i trappen.

Sen i morgon ska vi till NK och kolla om RL stövlarna finns där, hoppas hoppas! :D

Ni får ha en bra dag!
Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

fin blogg

stövlarna du vill ha finns på brandos.se

jag har själv sköpt dom därifrån till min son.

=)

2010-09-20 @ 10:00:52
Postat av: AnnG

Ifall de röstade bara som en grej önskar jag att de hade valt Piratpartiet istället! Så har vi iallafall inga rasister i riksdagen.

2010-09-20 @ 14:41:38
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: michan

Hittade precis hit genom nextblogg, jätte trevlig blogg du har, lätt läst och trevlig helt enkelt

kram

2010-09-20 @ 19:09:42
URL: http://michaela-michan.blogspot.com
Postat av: Alexander

Puckade människor? Är man alltså puckad för att man tror på ett samhälle utan kulturkrockar & konflikter? För att man på allvar vill hjälpa nysvenskarna i samhället?



Kan påpeka att jag läst deras partiprogram så jag är en som vet vad jag röstar på



Ann: Då skulle vi ha haft pedofiler i riksdagen, du känner väl till flera skandaler som piratpartisterna varit inblandade i?



//SD-väljare

2010-11-03 @ 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0