Vinterskor, vilka är bäst!?

Det blir till att skicka tillbaka Antonios fina RL stövlar dom är jätte konstiga i storleken.
Han har vanligtvis 24  och i dom här skulle han behöva ha stl 28 helt sjukt och dom var gigantiska på honom så det är bara att leta vidare, kanske ett par viking eller sorel om dom är bra det vet jag inte.

Ska i alla fall köpa dom i en riktig affär den här gången så han kan prova dom innan och så att dom kan mäta hans fot så det blir rätt.
Svarta ska dom vara i alla fall så dom passar till overallen.
Några som jag tycker är fina



Antonio har vattkoppor det ser man nu han bar blivit jätte prickig så jag hoppas att Isabel också får det nu.
Han har varit lite trött och mammig under kvällen men inte kliar så mycket men i morgon ska vi hämta ut en salva som man kan ha på inna han ska sova så han slipper vakna.
Känner mig själv lite så där hoppas inte jag får det jag som har skit dåligt imunförsvar i alla fall när Antonio är sjuk och smittar mig.

Förresten smittar jag också även om jag inte har fått det? någon som vet för jag har en del i veckan som jag måste göra och sen blir det väl inget med Underbara barn mässan :( jag som vunnit tre biljetter vad ska jag göra med dom nu då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du blir smittad så visar det inte förrens om två-tre veckor ändå! Det är viktigt att du stannar inne, för som du själv säger så smittar det väldigt mycket, även i affärer osv!!

2010-10-05 @ 08:38:38
Postat av: Nicole

Jag har köpt de svarta Timberland. Snygga och bra i storleken

2010-10-05 @ 14:16:56
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Jennie

men om man har haft vattkoppor som liten blir man väl immun?

2010-10-05 @ 18:29:04
URL: http://www.lagomskadetvara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0