seg

Hej hej här sitter jag trött som bara den, skulle ju bli en tidig natt i går och jag la mig vid 1 men somnade inte förens 3halv 4.
Först kunde jag inte sova så vid tio i2 gick jag upp och satt vid datorn till 20 i 3 sen gick vi och la oss då vaknade Antonio och det tog en jädrans tid innan han somnade om.

Hur kallt är det inte idag lixom sjukt!
Antonio fick ha sin nya Helly Hansen jacka :D och jag fick låna min mans skit stora jacka haha.

ska nog passa på att vila medans det är lungt här hemma sen får vi se vad som händer.
haha det här med att sälja tre av våra fyra vagnar gick åt skogen på något konstigt sätt kom både mamma och jag på att vi behöver alla som vi tänkt att sälja till och med syskonvagnen så vi får behålla alla.

den vi inte behöver är Antonios brio vagn den är bara tung och konstig men den får man ju typ 300 för så det känns inte som någon jätte ide att sälja.
Men vi ska i alla fall kolla på en bugaboo i dag så vi får se hur det blir för Isabels del med vagn.

Ha en jätte bra dag!!

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

bugaboo är så fina och smidiga vagnar! jag funderar på en bee i knallrosa!

2010-10-01 @ 10:38:03
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0