Röd didriksons

Hehe igår klickade jag hem lite saker till Isabel, blir nästan bara till henne eftersom att hon just bytt storlek.
Hittade lite saker på rea på H&M och sen hittade jag en didriksons overall för 499kr eftersom att det var 100kr rabatt på Nelly.com så passa på ni också om ni anger rabatt koden "Barndagen" få får ni 100kr rabbat om ni handlar över 300kr tror jag att det var :)

En röd blev det dom hade ingen rosa så vi får se om den passar dom är ju lite konstiga i storlekarna Antonio har ju 90 så Isabel kanske ska ha 70 i alla fall beställde 80.
Det här med vintekläder var 1000gånger jobbigare än vad jag trodde :D


Det var någon som skrev att man ska hålla sig inne nu när Antonio var vattkoppor men Antonio kan ju inte sitta inne i en hel vecka han måste ju få vara ute och leka lite sen är det klart att man inte behöver leka på något ställe där det finns en massa andra barn.

Nu vilar plutten i alla fall han gick och la sig brevid mig i sängen och somnade efter kanske 5min och nu ska fixa till mig lite ha en trevlig dag



Kommentarer
Postat av: Liz

vilken fin :)

2010-10-06 @ 11:02:04
URL: http://wifeey.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hejsan! Vilken mysig och fin blogg du har! Såg att du också var ungmamma, trevligt att hitta flera sånna bloggar. hehe..

2010-10-06 @ 13:00:00
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: tack för ditt svar angående förskolan :)

2010-10-06 @ 18:45:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0