Allt och inget

Jag hade beställt två åkpåsar från elodie details till barnen men det var en vecka sen och dom har inte kommit än skickade ett mail till affären och frågade men inget svar så nu skiter jag i dom och Isabel frå nöja sig med den åkpåsen hon har.
Elak mamma va :P

Jag är förkyld och fortfarande ögoninflammation så jäkla jobbigt men vi får verkligen hoppas att det är över tills Isabels kalas den 13 nov :D

Jag har tvättat alla Antonios leksaker idag och kollade igenom leksakerna från källaren och då upptäckte jag att idioterna som tagit grejer därifrån bland annat hade tagit den här + stället som den ska stå på men alltså varför ta en sån för!!
Isabel hade älskat den men nu får det väl bli en liknande sån i julklapp.
Varför lixom!?

Annars har jag ett jävla sug på att shoppa en massa kläder bli inspererad av min kompis Maya som hade shoppat loss :) skulle verkligen "behöva" hehe ett par nya skor jag är för lat för att åka till mamma och leta efter mina gamla haha.
Men i morgon blir det nog att köpa ett par jeans fick ju hem ett par från H&M i stl 25 men dom var för stora så får kolla på ett par i stl 24.

Det är konstigt på tal om det här med storlekar ibland räknar man ju 24,25,26,27 osv
och ibland räknar man 32,34,38 jäkligt onödigt alltså :)
så i ett par har jag 24 sen i ett annat 32 och sen i ett tredje xs.


På tal om ingenting snart är svenska A kursen avklarad två uppgifter till och ett "prov" så det känns också skönt så man får lite ledigt.
Jul planer är gjorda och det ska bli riktigt riktigt mysigt i år men det måste så klart bli en massa massa snö :D
Isabels julkläder är beställda och nu gäller det bara att hitta något fint till Antonio.

Nej nu bara sitter jag och skriver om ingenting kanske ska ta tag i att plugga lite nu ha en trevlig dag/kväll/natt!

Juste min kamera är borta så det blev en enslig liten bild tyvärr

Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma

Man kan vaccinera mot det men inte på bvc utan på privata kliniker, kostar runt 600kr.

När jag såg uj-10 så tyckte jag att de var mycket fulare än de med hel suflett så det blev ingen 10a :)

2010-10-31 @ 01:40:53
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Jannika

Tur att många har varit med om det:P jag får typ ångest.. orka va gravid IGEN två månader efter:P men d e omöjligt:P sparkar känns ju inte så tidigt!:D

2010-10-31 @ 08:01:23
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Fredrika

hej,fin blogg! vill du vara med och tävla om dagens blogg? :) anmäl dig här:

http://freeedrika.blogg.se/2010/november/dagens-blogg.html

2010-11-01 @ 11:54:11
URL: http://freeedrika.blogg.se/
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 16:18:21
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: lovisa

VAd händer idag?:)

2010-11-03 @ 13:24:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0