Dagens outfit

Hej hej det är så jäkla kallt här hemma skojjar inte man måste typ gå runt i jacka och mössa o vantar.
Idag fick vi portkod men det funkar inte haha och inte brickorna heller så det var tur att min man var hemma annrs hade vi inte kunnat öppna dörren.

Träffade Maya och Minoo och kollade rint lite på NK och så tog vi en fika innan vi åkte hem. tiden gick jätte snabbt i dag så vi han inte med så mycket.
Antonio fick vara på andra småbarns avdelnigen i dag på dagis och det hade funkat jätte bra :)

Den här nya vagnen är inte lika lätt att hålla i för Antonio som Emmaljungan var men idag hittade han ett bra ställe att hålla i :D


Nu sitter killarna och leker med lego och jag ska snart börja städa bäst att passa på när Antonio har annat att göra :) I kväll är det DHW :D jaa hoppas bara jag hinner ska ju natta Antonio imorgon kanske jag drar till tuben eller till söder får se vad jag orkar.
Att man blir piggare av att göra saker på dagarna är nog inte riktigt sant hehe skulle kunna somna nu om jag fick.


Dagens outfit

Klänning - Nelly
Leggings - H&M
Stövlar - Bonprix
Mössa - H&M inte för att man ser mössan men i alla fall :)
Den fina gubben för ansiktet fick vara där för min man är inte så jätte bra på att ta bilder i rätt ögonblick :P

Kommentarer
Postat av: f

vilken otroligt söt header!

ha det bra =)

2010-11-16 @ 18:35:00
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0