Viktigt att veta om mig!

Namn:Anna
Piercingar: Har tagit ut alla men har haft i läppen, navel, ögonbrynet och tungan
Tatueringar: nope
Längd: 1.62
Skostorlek: 40-41 fötterna har blivit större sen jag fick barn

Hårfärg: Svart!
Är du kär i någon: ja i min man :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja! på söder
Tänker du på självmord: nej varför skulle jag det!?

Dricker du alkohol: nja har hänt två gånger sen sommaren 07

Röker du: Nja
Vilket shampoo använder du: haha ingen anning olika

Vilken parfym använder du: någon som luktar äpplen

Vad är du rädd för: För att något ska hända min familj . och uppstoppade djur
Gillar du att tvätta: haha!! ja faktiskt

Gillar du Berg-och-Dalbana: japp!

 

 

Film du hyrde: hyr aldrig film
Film du köpte: Babe grisen
Låten du lyssnade på: just nu - Good charlotte the river
Personen du ringde senast: mami
Tv program du tittade på: csi
Personen du tänkte på: Antonio

ANTAL..
Gånger du varit kär: 1 gång på rikigt
Gånger ditt hjärta brustit: ?
Hjärtan brustit på grund av dig: 1000! haha nej ingen anning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Beror väl på, hela namnet? två gånger kanske, efternamnet är ju med då och då eftersom att svärmor syns i tidnigen då och då.
Ärr du har på kroppen: oj oj jaa en hel del över 50

SENASTE..
Personen du fick mail av: en kille som ville köpa syskonvagnen
Personen du fick brev av: Försäkringskassan :P
Personen du fick sms av: posten
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vi äter middag varje dag haha
Saken du köpte: en jacka, leksaker, åkpåse
Vad har du gjort idag: varit barnfri och träffat Maya på stan :D
Var det kul: klart!
Hur tidigt stiger du upp: inte innan 8
Gillar du att slåss: nej varför skulle jag? eller jo på skoj :D fast det är alltid jag som får stryk haha
Vad ska du göra imorgon: åka in till stan
Är du seriös: ja just nu
Vad är du allergisk mot: parfym och antibiotika fast det heter överkänslig :D

Var har du ont: i ryggen, huvudet och i armen
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: nej :D jag är för klumpig för sånt

Nämn något som gjorde dig glad igår: När mina barn busar
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: hoppade upp och ner som en apa :D haha nej inget satt vid datorn
Det sista du sa högt: "Du sov visst! HAHA!" Min man somnade framför tvn :D
Det senaste någon sa till dig: minimoj bajs :D

Vad har du druckit idag: cola, vitamin vatten
Vad var det senaste du åt: godis
Vad var det senaste du köpte: mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: tror den är svart har inte tänkt på det :P
Vad är det för väder hos dig nu: finns inget fönser här inne så kan inte se
Godaste glassmaken: gillar inte glass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaa!
Sover du tungt: verkligen inte vaknar för minsta ljud
Drömmer du mardrömmar: ibland
Favoritklädsel: olika
Favoritlåt just nu: Linkin Park - hands held high eller vad den heter
Vad ser du om du tittar till höger:
kläder saker skor

Vad gör dig glad just nu: min familj
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: jag kan skriva med båda händerna men högerhänt
Humör just nu: trött men glad
Favoritgodis: inget
Kläder just nu:Mjukismyxor och en tröja

Sommarplaner: Resa till grekland
Hur många kuddar sover du med: jag får vara glad om jag ens får en halv kudde :D
Morgon eller nattmänniska: Både och
Vad är viktigast för dig: Familjen

Är du kittlig: japp
Snarkar du: NEJ!!!
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: alla
Stökigt eller välstädat: Välstädat vill jag ha den men det är inte lätt när man ska städa en hel stor trea efter 3 BEBISAR!
Längtar du mest efter just nu: Få veta om jag kommit in på skolan


Det här gjorde jag bara för att jag har OTROLIgt tråkigt :D men jag vill inte sova det är så tråkigt hihi
Sen fick det här mig att tänka på vilken tur jag har som har en sån ortoligt bra man :D vi har samma sjuka humor och det vill jag verkligen att ni fattar sjuk :D
Minimoj bajs haha! vilka tycker det är roligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0