Sova


Så här ser det ut i vårat datarum, vi har en tv kopplad till dator så Antonio kan sitta och kolla på Youtube medans jag bloggar HAHA!
Måste ju säga att Antonio är såld på spanska barnsånger han älskar dom!
Den nya med tortugan är en hit :)

Pluttarna sover i alla fall och vi ska snart äta middag sen flir det nog att kolla på film :)

Råkade sova från halv 3 till 5 var så trött och Bel sov också så länge inte bra men hennes papi lyckades få henne att somna som tur var vid 7.
Grabbarna var på biblioteket och sen hämtade dom ut mitt paket från H&M
Beställde hem två par jeans i stl 25 men båda var för stora! as irriterande och dom har ju inga minde, ska nog ge mig ut på stan och kolla runt lite.
Så klart vet jag att det finns men jag har ingen lust att betala över 400 för ett par jeans :)


På tal tider om det när går era barn och lägger sig?
Antonio lägger sig halv 8- 8 senast och
Isabel läggs vid 7, vilket jag tycker är bra tider absolut inte senare.

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha vad smart! När Lilima tittar på tv varvar hon Pippi med Händige Manny och då kan jag blogga undertiden!



Lilima somnar annars vid 20:00 och Minoo samtidigt men hon vaknar nästan alltid och är vaken till 22-23 tiden..

2010-11-22 @ 23:29:28
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0