skor!

Känner att det behövs köpas skor, fick hem ett par från H&M

Men dom var för breda över vaden eller vad det heter så dom får åka tillbaka, vill ha ett par liknande några tips?
Förvrigt är det inge bra här hemma alla är sjuka förutom min man men jag fick någon allergisk reaktion av antibiotikan så jag är helt uppsvullen i ansiktet och det kliar som f.
Antonio får inte gå till dagis för tydligen så har han fått tillbaka ögoninflammationen.
Jag har 3 dagar kvar ja ni läste rätt 3dagar kvar av min föräldrarpenning inte bra min man fick inte jobba kvar på jobbet eftersom att han var tvungen att sjukskriva sig när han fick ögoninflammation så det är inte bra någonting här hemma.

Eller mamma och jag var på Ikea idag och handlade en massa saker hittade inte allt jag ville ha men det blev 4 nya svarta stolar så nu har vi 4 likadana :P
sen en massa små saker :)
Jag älskar att handla på ikea och sen kommer man hem och ska sätta ihop allt man har köpt :D
bilder kommer här :)


Snuttan var på 10mån kontroll med sin papi och det gick jätte bra doktorn tyckte hon hade blivit så stor :D och att hon var jätte jätte duktig och kunde precis det man skulle när man är 10mån och lite till :P
Blev inge vaccin blev missförstånd så imorgon ska vi ringa Bvc och boka ny tid nästa vecka till 1års vaccin :)

Varför ha så många redan overaller och vinter skor på sina barn?
Jag har lärt mig att om man redan tar på barnen det nu när det inte är så kallt så hjälper inte kläderna när det väl blir vinter eftersom att kroppen vänjer sig vid kläderna så det är bättre att ha överdrags byxor och allväders stövlar.

Ja ja nu ska jag kolla på tv :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Linder -17år och mamma

Har ett par från scorett i samma stil, 400kr kostar dom och är sjukt jävla snygga. Finns på sandra shoppar i min blogg kram

2010-11-08 @ 19:58:12
URL: http://sandralinder.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0