Paus

tar en liten paus nu inte far att jag har gjort så mycket men det kan behövas lite lugn innan man börjar städa och plugga.
Snart är jag klar med Svenska A och det ska bli så skönt för det har varit ganska så jobbigt.
G får det bli och kan ju säg att jag är glad för bara ett g för Svenska hamnade jag väldigt mycket efter i skolan.
Skolan var ju inte direkt det jag la ner tid på, lite synd hade ju varit roligt om man kunnde det här lite bättre.

Väntar fortfarande på brev från utbildnigen hoppas hoppas verkligen att jag kommer in men tyvärr tror jag inte det dom borde väl berättat nu tycker man, eller?
Sensate datum att anmäla sig var 4 nov och nu är det 23 :S

Jaha vi får se vad som händer nu ska jag plugga och skriva Julklapps lista :)


Kommentarer
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Mer än jag som pluggar, det är verkligen inte lätt. Jag trodde det skulle gå utan problem att vara gravid och studera, men tjii fick jag. Jätte svårt med att fokusera. Kan bara tänka mig hur det är med två små då.. Hoppas även att jag lyckas få G, allt jag önskar! Vad pluggar du till?

2010-11-23 @ 20:12:36
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Just nu läser jag kärnämnena från grundskolan, vill säga svenska, engelska och matte. Men pga enorm frånvaro (sjuk nonstop sen jag blev gravid) så tror jag nog att jag åker på att läsa om det nästa år, men då får det bli på distans. Har haft noll nytta att vara i skolan. Eftersom jag är den enda i klassen som inte är invandrare så får jag inte samma resurser som de inte svenska. Jag ska klara mig själv enligt lärarna. Så då kan man ju undra varför jag studerar på skolan..

2010-11-23 @ 20:38:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Maya

Dagensblogg är utval! Se efter om det var du som vann, om inte så kommer fler chanser! Tack för att du var med och tävlade!

2010-11-23 @ 20:59:41
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0