Mys tips

Måste säga att jag hade tänkt att min blogg skulle bli roligare och att jag skulle slänga in dagen outfit men nu har jag ju blivit sjuk så det är mest att gå runt i myskläder här hemma.

Ska hjälpa mamma med att köra en av hennes bilar till tyresö har aldrig kört så långt själv haha men det ska nog gå bra kanske får dra med mig min man och pluttan.
Feg jag är va haha men det är så jäkla skönt att ha körkort alltså ni fattar inte!

Sen kanske vi åker till IKEA och fixar gardiner och så måste jag köpa nya doftljus det är så sjukt mysikt när det är mörkt ute och så luktar det så gott eller hur!
Det är nästan en måste tycke jag levande ljus, nu när vi äter middag brukar vi släcka alla lampor och bara ha tre levande ljus på borden så mysigt och Antonio gillar det också.





Det blir extra vackert när man har röda ljus till vårat svarta bord och som tur är luktar ju oftast dom röda bäst :)

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

inget kul o vara sjuk det är jag med..

ikea är så mysigt att gå på. funderade på om jag ska ta en tur dit imorgon, har bara 5 min dit=) perfekt!

2010-11-18 @ 08:43:59
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Maya

Hej! Åh vad tråkigt att du har gått och blivit sjuk men mysigt det låter med tända ljus! Det var ett bra tipps! Kram

2010-11-18 @ 10:05:10
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0