Mys dag men min lilla familj

Dagen har varit väldigt lyckad!
Antonio fick som sagt vara hemma från dagis och vi drog till öppna förskolan för att träffa Tova och Elliot.
Vi sjöng lite och Antonio var lite blyg vilket han inte brukar vara men han tyckte det var roligt i alla fall.
Vi snackade lite och sen kom min man förbi så stannade vi till kvart över 3.

Han tyckte det var lite tråkigt att det inte var så många andra pappor där.
Vi gick mot skanstull och Isabel somnade i vagnen och Antonio höll på att somna på sin papis axlar men klarade sig precis tills vi var framme.
Köpte ett litet lager kläder till Isabel och letade pulka till Antonio men dom var slut.
Så typiskt mitt kort fungerar inte magnetremsan är paj så det funkar bara med chip men ingen av affärerna hade det så det blev bara lite kläder till Bel.
Hittade dessutom jätte söta julstrumpor til ungarna 99kr styck men det får bli i morgon.
Dessutom måste jag köpa pepparkaks kläder till Antonios julfika på dagis 199kr kostade den :P


Ser ni förresten att mina gull grabbar har likadana tröjor :D skit gulligt jag älskar att köpa likadana kläder till dom :D


Typiskt måste jag säga att när man kommer hem efter ha shoppat för över 500 så kommer man hem och ser detta!
Jaja nu kan jag nu köpa mer kläder hehe :D
Förresten ser ni att det vi köpte BLÅ kläder till Isabel och Grå, min man säger att han är trött på Rosa :S haha så ni bestämde han att vi skulle köpa blå kläder :( blä hihi



Kommentarer
Postat av: linda

snöigt värre! ;D

ah, fett najs..

jag önskar mig en vanlig kamera och kläder och presentkort ;D

najs!

2010-11-25 @ 21:15:50
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jo men absolut men kanske inte varenda pryl.

kram Love

2010-11-25 @ 21:45:26
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: tess

Vilka söta kids ni har =)

2010-11-26 @ 01:26:32
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 29

Fina saker :) Jag förstår att han blir lite trött på rosa, det finns ju nästan bara rosa saker till flickor! Tycker själv inte så mycket om rosa men om vi får en flicka kommer jag nog köpa några rosa kläder ändå, men försöker undvika det lite ;-)

2010-11-26 @ 10:48:59
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0