Hitta på?

Vette sjutton om vi ska åka in til stan i dag det är ju sjukt kallt ute och jag har inga bra skor och jackan som mamma tyckte var så bra är ju inte direkt varm.
Har lämnat A på dagis och idag var det riktigt jobbigt, min lilla skrutt sa att han inte ville vara på dagis han ville gå hem.
Men då var vi ju redan där så det blir ju lite konstigt om vi skulle gå hem igen men det gick bra han var i alla fall glad när jag gick och dom skulle bara vara ute en lite stund i dag.
Dessutom så berättade jag för Antonio att efter vi hämtat honom så ska vi bara bullar, kanelbullar :D

Nu ska jag ta ett bad och sen får vi väl se om det blir stan eller städa ha en trevligt dag i det jätte fina men skit kala vädret!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0