Hals ont

hoho här sitter jag och ska nog snart sova stoppade precis en Bafucin i munnen hoppas att det funkar annars kommer jag inte kunna sova.
Halsen känns som sandpappaer inge roligt
Imorgon bär det av till naturhistoriska och jag hehe ska ta med mig mina solglasögon (väldigt normalt jag vet)
för er som inte vet det har jag en otroligt fobi för uppstoppade djur började när jag var liten och nu ska jag verkligen försöka övervinna denna konstiga fobi för Antonios skulle för jag tror att han kommer älska djuren :s

Därav solglasögonen kanske känns lite bättre om man inte ser så mycket :P jaja ni får väl höra i morgon hur det gick om jag överlever vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0