Godmorgon alla glada

Om en timme ska jag och Bel dra in till stan och träffa Maya och Minoo så nu ska jag sminka mig lite och hitta lite kläder.
Min lilla sitter och äter riskakkor i sina nya kläder som är stl 86! och som passar haha Antonio slutade ju nyss med 86 bokstavligt talat vart tar tiden vägen!?
Antigen är Antonio liten eller så är Bel stor :P hon lär ju knappa in på vikten i alla fall plutten väger ju typ bara 11kg men han äter ju som en fågel så det är ju inte konstigt.
Bel väger väl redan 8½ skulle jag tro :)

Ha en trevlig dag :D
hoppas jag inte somnar på tunelbanan är sjukt trött får nog dricka lite cola innan vi drar.
Jaha nu blir det tråk blogg funkar inte att ladda upp bilder får bli senare i dag:)

Vad ska ni hitta på idag då?

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: marina

oh tack gumman :))

2010-11-16 @ 14:28:57
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0