Georg jensen

Varje gång jag plockar ut disken ur diskmaskinen så tänker jag på vårat bröllop.
Dagen blev inte som jag tänkt utan den blev bättre än vad jag någonsin kunnat önska mig.
Att vara gravid på själva bröllopet hade sina fördelar och så klart nackdelar, att bröllopet bara var början till våra liv tillsammans och bara två månader senare få uppleva den bästa dagen i våra liv.
Att bara kunna säga "min man" många gör det ju utan att vara gifta vilken tycker jag blir lite fel för min man är verkligen min man inte bara pojkvän eller fästman.

Nu kanske ni tycker det är konstigt att jag tänker på det varje gång jag tar ut disken haha men det är för att vi fick en hel del fina saker i bröllopspresent.
En massa massa filippa k muggar typ 20 men bara några finns kvar dom är lite ömtåliga :P
Jag har aldrig tänkt på att georg jensen är en fint märke men när Maya och jag var på NK här om veckan kollade vi in på deras avdelning och fy sjutton va dyrt det är!
Skålen ska vi inte ens tala om vad den kostade haha

Visst är dom snygga? Väldigt stil rent så ska ni på bröllop så köp georg jensen då blir brudparet garanterat glada :D
synd kanske att dom aldrig används

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Mmm :)

Men jag hoppas att Oliwer är blöjfri när jag får bebis nr 2 :) Hoppas hoppas ..alla säger till mig att det är lättare då men det är ju också helt olika ifrån person till person :)

kram Love

2010-11-17 @ 09:34:59
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0