Dåligt immunförsvar


såhär känner jag mig just nu, fattar inte att man kan ha så dåligt immunförsvar som jag har.
Var ju sjuk nyss i tre veckor så jag tyckte att jag kunde få vara frisk ett tag men nej nej.
Innan Antonio föddes så blev jag sjuk högst en gång per år, nu blir jag sjuk så snabbt någon unge på dagis blir sju typ inge roligt alls, varför är det så?
Finns det någon som gör att man kan få bättre immunförsvar?
För så här kan vi ju inte ha det, tänk bara hur ofta jag kommer bli sjuk när Isabel börjar på dagis.

Blir ingen bilkörning idag eftersom att mamma inte har vinterdäck på någon av bilarna så det får bli en annan dag.
Idag blir det att bara ta det lungt kanske vila lite.

Hoppas att ni mår bätte i alla fall, hade gärna velat gå ut i snön och leka med Antonio men sånna här dagar är det tur att han går på dagis, hade inte varit så roligt för honom hemma.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0