Dag 01 – Presentera mig själv

Tar en lite kortis här eftersom att det finns en "om mig" läng uppe i det högra? hörnet av bloggen.

Jag hetar Anna är 21 år född 89 adopterad från Guatemala.
Är uppväxt på södermalm gick i samma skola från 1an till 9an.
Gifte mig när jag var 18 och blev också mamma för första gången när jagvar 18, när jag var 20 föddes våran lilla dotter.
Något som många kanske inte tror är att jag tror på Gud.
Ävem om jag inte är medlem i katolska kyrkan så det det den tron jag tror på.
Jag skäms för att jag inte kan prata flytande spanska.
Jag har planer att börja plugga till undersköterska nu i januari och vill sen jobba med barn eller på neo avdelnigen.

Ja det var lite kort om mig :)


Kommentarer
Postat av: aliiiiiiiiiice

Hej, hur är det ? :)

Fin blogg.

2010-11-23 @ 14:34:14
URL: http://alicelovesnails.blogg.se/
Postat av: lilla linnea

ååååh guuud vilken söt header!^^

2010-11-23 @ 17:33:42
URL: http://lilllinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0