20 november 2010 ARG SOM FAN!

Redan 10 dagar sen min lilla Prinsessa blev 1år!

Idag har hela familjen + mamma varit på kulturhuset.

Några saker gjorde mig galen!

1. Folk som måste MOSA sig in i en propp full hiss!!!!
2. Folk som inte han flytta på sina barn! jag skulle gå förbi med vagnen och råkade köra på en unge på foten eftersom att pappan höll henne så hon stod mitt i vägen, jag sa oj förlåt och sen ursäkta så att han skulle ta bort sin unge men nej då inte flyttade han på ungen!

3. Antonio fick gå in till djuren som var ute på plattan och när dom var klara så skulle några nya ungar in och vad händer inte jo ungarna mosar sig in när alla andra barnen försöker gå ut föräldrarna säger inte till fast dom står bredvid. Antonio kommer inte ut och jag kani nte gå in till honom!

Jag blir så jävla förbannad på folk som inte kan uppfosta sina barn eller ha koll på sina barn va fan är det med dagens föräldrar!!
Allvarligt!

4.Inte bara det vi var på dock teater och dom hade lagt fram blåa mattor där barnen skulle sitta och självklart sitter det feta jävla vuxna människor i vägen så Antonio och en massa andra små barn får sitta på golvet för att ens kunna se något!
Vissat om man har små barn som man behöver sitta med men dom här barnen var inte så och lite respekt får man väl för fan ha för andra människor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0