Vad tycker ni?

Såg att det finns en grupp på Facebook som heter "när jag vara liten fick man sjunga natinalsången utan att vara rasse" eller något sånt.
Gick in på den och kollade lite och jag måste säga att typ helften av människorna uttryckte sug rasistiskt på något sätt typ "neger" och "skicka hem dom"osv.
Det är väl inte på något sätt invandrarnas fel att man inte får sjunga nationalsången det är knappas dom som bestämer här i sverige.
Dessutom att folk är så töntiga och säger att bara för att man inte får säga neger så får man inte säga vitlök,
det är verkligen inte sammasak och sånt är bara töntigt att ens gämföra.
Alla väljer väl om dom vill sjunga nationalsången eller inte, jag brukade inte göra och jag blev aldrig tvingade dom som gjorde det blev heller aldrig kalladade rasister.
Jag valde att inte göra det för att jag inte tycker att det är något för mig men bara för att man inte vill göra det så finns det folk som tycker att jag kan "åka tillbaka dit jag kom från" och DET är rasistiskt!
Om mina barn vill sjunga eller inte så spellar det mig ingen roll men ingen jävel har rätt att säga elaka saker till dom för att det dom väljer.

En sak jag faktiskt tycker är fel är att vissa skolor har slutat servera fläsk bara för att det finns ungar som inte äter det.
Det tycker jag är fel samma sak där man kan faktiskt välja om man vill äta det eller inte ingen där heller som tvingar ungar att äta fläsk.
Så bara för att vissa religoner inte äter det ska det inte gå ut över alla andra.
Det skulle vara som typ bara för att det finns vegitarianer på skolor så slutar allt kött serveras.

Men som dom sa i gruppen svenskar och sverige ska inte behöva anpassa sig när det gäller vissa saker herre gud det här är sverige.

Det som faktiskt gör mig lite rädd är precis sånt här som dom skrev i gruppen en massa rasistiska saker,
när det gäller sånt så skulle jag bara vilja flytta till Guatemala igen just för att där ser man ut som alla andra och man blir inte lika lätt påhoppad.
Har hänt flera gånger att folk kallat mig jävla invandrare och åk hem och sånt skit.
Bara för att jag inte ser ut som en svensk antar alla att jag är invandrare.
Vilket jag tycker är skit!
Jag mår illa av allt som kan hända mina barn bara för att som inte är ljushyade och har blåa ögon.
Jag hatar att människor är så hatiska och kan skada andra för att dom har en annan hudfärg.
Herre gud jag gillar inte alla kulturer och så men jag går inte runt och säger det eller skulle aldrig spöa någon för att dom ser ut på ett annat sätt.

Men jag kan vara ärlig när jag säger att just för att folk antar att jag är invandrare och dom i sig antar att alla invandrare är idoter så skulle jag gärna vilja skicka hem alla invandrare som är idioter!
Absolut inte dom invandrare som inte är det men just för som utlännigarna som är idoter försör för oss alla andra som också är utländska.
Vi får skit för det andra har gjort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0