6 Maj 2010

Fattar inte att det fortfarande är ljust ute, Isabel har sovit sen vi kom hem och det behöver hon verkligen men jag hoppas att hon förtsätter att sova.
Antonio nattas av sin papi som läser/ sjunger och larvar sig :P

Idag när vi ¨skulle hämta Antonio gick vi förbi globen och såg att dom öppnad den när nya grejen som man kan åka runt globen :P ni kanske vet vad jag menar.
Den såg lite läskig ut och inte vidare rolig.


Till middag blev det rester jag åt bara en halv kycklig klubba och blev mätt på den knasigt.
Nu ska jag dansa lite Zumba sen ska jag ta ett varmt bad.
Måste hjälpa min gulliga man att lägga in låtar på mp3 också :)



Andra bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0