29 maj 2010

Jag hinner verkligen aldig blogga nuförtiden det blir så mycket och mer kommer det att bli.
Min man har fått praktikplats så han kommer vara borta varje dag från 9-18 som tur är ligger det bara en kvart hem ifrån så det är ju bra.
Kommer nog att bli lite jobbigt eftersom att vi har varit tillsammans 24 timmar om dygnet typ sen ti träffades.

Just nu är jag ensam hemma för min man är "barnvakt" åt sin syrra men han kanske kommer hem vad vet jag haha
Lima blev nyss hämtad av mamma så nu är det helt tyst och tråkigt här hemma.


Gårdagen var jätte trevlig och det gick helt okej att vara ute gillar det inte riktigt eftersom att jag helst av allt vill vara med mina underbara barn.
Vi var i allafall på ett nyöppnat ställe vid odenplan som sagt min mans kompis äger så vi gick in gratis och fick gratis drinkar och så.
Träffade lite gammla polare till min man så vi satt och pratade lite.
Drack tre cider as goda var dom hihi och två och en halv cigg blev det också men som sagt vi hade jätte trevlig men det här kommer jag nog inte göra om på ett år haha
Mamma var barnvakt och sov över Antonio vaknade vid 3 och ville inte somna om så han fick vara uppe tills vi kom hem och det tog yttligare en timme att få honom att somna.


Idag följde jag med min man till tatueraren Maya skulle också dit och fixa en ny så vi möttes där och båda fick som tur var sina gjorda min mans blev jätte snygg bättre än vad det var förut.
Mayas blev också jätte fin, tatueraren skulle även skissa min så att jag äntligen kan göra den för nu vet han vad jag vill och han kommer nog göra den jätte fin det är även han som gjort min första.

Isabel var med oss och igentligen skulle Antonio också följa med men mamma ville ta med honom på någon grej på djurgåden så det var ju mycket roligare för honom.
När vi kom hem så fick Isabel smaka morotspure för första gången haha var nog inte så gott kan lägga upp en video på det sen.

Resten av dagen har varit lugn och skön det är faktiskt ganska skönt att vara ensam med båda ungarna.
Antonio vägrade somna idag igen så han fick stanna i sängen och gråta lite hatar att göra så mot honom men när han vägrar att lyssna hur man än säger och gör så finns det inga andra val.
Kan helt ärligt säga att han nästan aldrig är jobbig men just igår och idag som att han blivit någon helt annan.
Hoppas att det går över för det sista jag vill är att vara arg på min gull unge.

Fan sitter här och känner att jag blivit förkyld fan fan fan!
Isabels dop är ju om en vecka då kan jag ju inte vara sjuk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0