Man måste äta

Okej nu känns det bättre satt i soffan och höll på att svimma så jag bestämde mig för att ta något att äta på vägen till köket blev allt suddigt men jag klarade mig.
Fanns ingen klart mat så det fick bli tre mackor och två glas godmorgon dricka efter det känndes det mycket bättre och jag kollade på tv hela tiden så jag inte skulle sitta och känna efter hur jag mådde när jag åt.

Efter det blev det en liten chips påse haha allt var jätte onyttigt men jag kännde att det inte gjorde så mycket eftersom att jag inte ätit ordentligt på två veckor.

Nu har jag bestämt att jag ska försöka äta en måltid per dag för om jag fortsätter så här kommer jag inte ens orka träna och det är ju bara två veckor kvar till Isabels dop och min födelsedag.

Antonio är hämtad och vi handlade på ica och hittade en ny oboy med daim smak.
Vi handlade också lite frukt på torget väldigt gott så det ska jag ha till kvällen när jag blir lite hungrig.


Vi hade planerat att vi skulle vara ute en stund efter dagis men vi gick hem och städade så nu är det lite finare här hema :D

Kommentarer
Postat av: linaeriksson

hej, fin blogg!

skulle uppskatta om du kollade in

på min blogg, och kommenterade! den

är ny, och jag vill ha förslag på att

göra den så bra som möjligt för att

folk ska villa läsa den! sprid gärna

länken till din vänner! :)kommentera

i mitt första inlägg, om hur du skulle

vilja ha den, för att den skulle bli så

bra som möjligt! tack i förväg. kram lina! :)

2010-05-21 @ 22:08:58
URL: http://liinaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0