20 maj 2010

Jätte skönt väder ute igen som tur är.
Dagen har varit bra har tränat sen köpt en solmössa till Bel och två stycken par hörlurar eftersom att min älskade man har lyckats tagit sönder mina senaste fem par.

Mamma kom hit och gick ut med Isabel på promenad medans vi var på Antonios dagis.
Förskolans dag var det idag ingen anning om vad det är men vi var där i allafall.
Smart as som jag är så glömmde jag min kamera men som tur hade min man sin mobil med sig så det fick bli några mobil bilder.

Idag har jag ätit en shake och pasta sallad men salladen kom upp lika snabbt så den räknas inte.
Fått något konstigt bakslag av dieten så fort jag äter mår jag illa och så kommer det upp.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Fin blogg =)

Söta barn =D

2010-05-21 @ 08:30:45
URL: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0