1 Maj, 2010

Kim undrade vart jag och min man kommer ifrån,
Jag kommer från Guatemala och min man från Colmbia :D


Min man är underbart snälli bland vi skulle kolla på film igår men han fastnade i sitt x-box 360 och kl blev 2 när vi satte oss och skulle kolla men då så klart vaknade Antonio så jag gick och la mig..

Min man hade lovat att jag skulle få vila och så väckte han mig inte förens kl 1 :p
Antonio skulle vila då men han ville inte så vi gick upp och busade.
Jag dansade lite zumba också min man var med ett tag och Antonio också :D
Sen höll Antonio på att gnäll eftersom att han var så trött så jag fick dansa medans jag bar på honom vilket inte var det lättaste men bra träning.

Det gick ett litet tag sen satte vi oss och kollade på playhouse disney och han somnade direkt så nu ligger han i soffan och sover min lilla plutt.
Isabel sitter i Babysittern som vanligt, söta och vackra som vanligt båda två!



Haha kollade på bilderna på min kamera och tydligen har min man lekt paparazzi med Antonio.
:D


Ungarna igår.
Antonio är helt klart den coolaste killen

Såg precis att det är fel datum inställt på min kamera, men i går fick Isabel prova att sitta i stolen för första gången.
Som tur var slänge vi aldrig den uppblåsbara grejen till stolen som Antonio hade när han var liten.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sötungar :D



sv: Jo men det känns ju sjukt onödigt men samtidigt är det ju nödvändigt med lite egentid utan barn om du förstår mig.



Jag vill ju dricka lite, men det är ju detta jäkla rekord som jag inte vill bryta :P Jaja får kämpa med det och så blir det säkert bra :D

2010-05-01 @ 18:38:35
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Kim

Vad kul att du svarade så snabbt! Min sambo är från Peru och vi har två barn ihop! Dom har fått sin pappas fina unika sydamerikanska drag! Än en gång så är dina barn också otroligt söta :)

2010-05-01 @ 22:20:37
Postat av: Anonym

Fin blogg och otroligt söta ungar! :)

2010-05-03 @ 13:11:35
URL: http://josephiinebp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0