Två hela dagar

Fick en fråga hur mycket jag gått ner sent jag började med att äta shake jag har ju tränat nästan varje dag också så det är ju inte bara att jag ätit dom.
Men ca 5-6kg något sånt och tänkte hålla på i ca 2 veckor till.
Jag tycket också att det är svårt att bara äta dom och att äta 5 om dagen så jag har högst ätit 3 om dagen och det är igentligen för lite.
Har försökt att äta lite mat om dagen men det går inte mår alltid så illa efter.


Igår var Antonio ledig från dagis och vi träffade Maya och Lilima och åkte till Andys lekland i nacka forum.
Kostade 110 kr att gå in men det var det verkligen värt alla hade jätte roligt förutom minoo :) som var aldeles för liten.
Båda ungarna tyckte det var jätte roligt att hoppa studsmatta och åka jätte stora Rutschkanor.
Det fanns en jätte läskig Rutschkana som jag inte vågade åka då var det tre små tjejer som retade mig haha!
Men tillsist så vågade jag.
Vi var där till 4 halv 5 sen gick vi runt och kollade lite i gallerian där och så somnade både Lilima och Antonio.
-
Hade tänkt att träna när jag kom hem men jag var helt slut och somnade vid 7 tillsammans med Antonio.


Idag har jag och Isabel varit hemma hela dagen skule tränat men orkade inte min man kom hem och berättade en glad nyhet och så gick vi och hämtade Antonio på dagis och vi stannade nästan en timme där tror jag så han fick leka av sig lite extra.
Fixade middag sen stack jag iväg och tränade as skönt men det blev inte så länge eftersom att jag hatar när folk ska kolla på en när man tränar.

Nattade Antonio när jag kom hem och det tog 2 timmar, han har hamnat i någon jobbig period ibland när han bara håller på att larva sig spelar ingen roll hur arg man blir eller hur man säger åt han lyssnar inte i allafall.
Båda skruttarna sover i allafall och nu ska jag ta och äta lite jordgubbar.

Imorgon ska vi träna och sen åka till tatueraren min man ska fixa sin och vi ska prata om hur mycket min kommer att kosta.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo men visst är det så :)

2010-05-28 @ 10:33:06
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Haha visst är dom, de fick dom av sin farfar med familj i dopppresent :)

2010-05-28 @ 11:46:25
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans
Postat av: alec

Hej Anna.

Vi har lite svårt att komma på nått att köpa till isabel´s dop. DU kanske vet vad hon "behöver" i framtiden tänkte vi.. Carlos ger mig inget svar, han har ingen aning, så jag tänkte fråga dig. Eftersom vi inte träffat er alla så är det svårt att veta vad ni skulle bli glada av, speciellt isabel.. Något hon skulle bli glad av , behöva när hon är lite större, eftersom vi tror att alla kommer köpa nu när hon är så liten..



Vi ses på dopet. skulle vara perfekt om du kom på nått vi kunde köpa..sonia och adrian har också lite svårt att komma på nått.. och sen undrar vi på ett ungefär vad man ska ha på sig.....!!!!!



/alec

2010-05-28 @ 14:57:44
URL: http://viljanattstannakvar.blogg.se/
Postat av: sabbe

hej igen =))

ahaa 5-6 kg är jätte braaa juh grattis =)) hehe

jag har såna problem =( går bara ner 3 kg sen stannar jag upp.

men om du vill kan du inte svara hur länge du har hållt på? och vad var din startvikt?

hur länge har du ätit shake o tränat o så.

du har en fin blogg och jättefina barn =)

2010-05-29 @ 00:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0