Tränat

Vi har tränat 90 min och det gick bra var ganska jobbigt har ju inte tränat så mycket.
Imorgon är det träning igen ska försöka träna 90 min då också.
En dagis kompis (till Antonio) pappa var där också så min man snackade lite med honom.

Isabel var glad som vanligt inge gråt eller så.
Efter träningen skulle vi igentligen åka till skanstull och bara köpa en bussrämsa men det blev lunch också eftersom att både jag och min man var så trötta att vi inte orkade åka hem oh äta lunch och sen gå ut igen och hämta Antonio.
Klockan hann bli halv 3 innan vi kom till dagis och då skulle dom precis äta lite frukt men han fick ta med det istället.
Tror att nästa gång vi får pengar ska vi köpa en stå bräda känns som att det kan behövas nu eftersom att vi har Isabels vagn när vi tränar.

Nu är vi i alla fall hema och jag är riktigt trött och vill sova men det går ju inte riktigt än :P
Middagen idag blir kyckling  och till dom andra ris och sås så klart.

Vet inte när jag ska lära mig att vara rädd om mina saker, nu är min minnes läsare sönder så nu kan jag inte fixa bilder om jag inte hittar sladden till kameran.
Kort läsaren brukar nämligen ligga i soffan så det är kanske inte så konstigt att den är sönder :P
Ska försöka leta efter den andra sladden så det bli lite bilder också.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0