Planer

Känns lite som att det kommer bli bra det här med skola och så, hoppas också att det verkligen blir bra.
Mamma hade tydligen pratat med någon på komvux eller så och berättade precis hur jag hade det.
Hon föreslog att jag skulle börja på en liten skola på söder där det gick andra unga mammor också som var i min situation som inte heller hade hunnit med gymnasiet.
Det mamma hade tänkt var att jag skulle börja redan nu i augusi :S och plugga på distans och det låter ju bra hoppas bara hoppas bara att det går med Isabel hemma.
Men om det funkar så är det ju skönt så kan jag få en långsam start.
Läsa ett ämne på en termin, hade då tänkt att börja med Matte eftersom att det är det jag har svårast med.
Så ikväll efter ungarna somnat ska jag söka in och plugga lite kör teori.

:D Toppen va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0