Nu j*vlar

Har nyss komit hem från gymmet tränade 90 min 50 cykligt och 40 styrketräning.
Tog en naturdiet på hemvägen har bestämt att bara dricka sånt nu tills jag har nått min mål vikt det och lite frukt och vatten.
Är som sagt hemma nu och ska träna ännu mera nu fast den här gången blir det zumba.

Vi var ju på gymgrossisten förra veckan och dom grejerna vi köpte hjälper mot hungern så det räcker med att dricka naturdiet och sen en frukt till det, men om inte allt det här funkar så blir jag förbannad MÅSTE ner till 50kg!

Har ingen anning om hur mycket jag "ska" väga men jag vill absolut inte väga mer än 50.

nu blir det zumba!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad duktig du är som orkar träna så mycket.

2010-05-10 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0