Morgonstud har guld i mun


Haha varför säger man så för?
Sitter och kollar på tv 1000 och det är peter och petra det var jätte länge sen jag såg den filmen.
Dagens frukost består av en naturdiet shake choklad, sådär lagom mumsigt :)

Dagens planer är att städa det ser för j'vligt ut här hemma haha sen ska jag ut och leta efter naturdietpulver finns nämligen inte på våran ica så måsta kanske till globen.
Kan inte träna idag så jag får dansa zumba och köra extra hårt.

Får se hur långt jag kommer nu ska jag i alla fall dricka klart min frukost sen städa.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo♥

Tack det samma =)

2010-05-11 @ 10:07:36
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0