Helt slut

Mamma kom hit halv 10 trodde inte vi skulle hinna men på en halv timme lyckades jag och min man klä på oss packa tränings kläderna och dessutom klä på båda ungarna och packa en varsin väska till dom.
Man kan hinna mycket på bara 30 min :P så brukar det inte vara haha
Mamma kanske gjorde något magiskt med tiden haha :D


Vi åkte tunnelbana med mamma och Antoni till slussen sen skulle dom ta färjan över till skansen och vi åkte vidare med tunnelbannan
så vi hann dit lite innan 11 så vi satte igång och träna direkt och vi orkade nästan träna i 90 min igen, sista stunden hjälptes vi åt att träna magen.
Idag för första gången var Isabel ledsen när jag hämtade henne tanten sa att hon precis hade börjat skrika men det tror jag inte på men i alla fall hon var jätte hungrig så jag fixade lite mat och så satte vi oss(Isabel o jag) och väntade på våran papi.

Vi åkte och handlade lite och det lilla vi köpte gick på nästan 400kr!
Helt sjuk det var blöjorna och ersättningen som var dyrast men eftersom att Isabel
vägrar att amma :'( så går det åt väldigt mycket ersättning.

Nu är vi hemma och ska äte LITE lunch och mamma och Antonio är på väg hem.
Mamma och jag ska övningsköra lite sen ska vi sitta ner och prata om skolor och så för jag har verkligen ingen anning om vad jag vill plugga.



En liten ledsen tjej efter träningen

Papi tröstar och allt blir bättre :)


Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

visst är det DYRT med ersättning? Leon äter typ upp ett paket hur fort som helst även fast han ammar, inge kul att lägga pengar på sånt men bra att det finns iallfall.

2010-05-07 @ 15:49:57
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0