Härligt

Vi kom nyss hem vi tränade från kl 11 till halv 1 Isabel var vaken tre kvart sen somnade hon som tur var hon har sovit jätte dåligt sen i går natt.
Efter träningen åkte vi och Maya till gymgrossisten :P
Vi hittade alla tre en varsin sak , jag och Maya ska testa samma sak och se om det fungerer hoppas verkligen det :D
Sen åkte Maya hem och vi åkte till Gullmarsplan och gick därifrån till Antonios dagis, skulle annars behöva vänta på bussen i 19 min och det tar fem min att åka bussen.
Det var riktigt härligt väder ute så en promenad efter tränigen satt fint.
Så vi gick och kom ganska lagom till kl 3.

Imorse hämtade jag ut ett paket igen trodde det var byxorna jag vnnit men det var det inte konstigt,
men det var klänningen till Isabel och hennes dop.
Den var inte riktigt så fin som jag trodde men den får duga jag menar vi ska inte på bröllop :P

Kameran laddas så bilder blir det lite senare.
Nu ska jag sitta och mysa med lill killen :D



Kommentarer
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

nej hon pratar inte så mycket, orden hon kan är : Där, sitta, nej, tack, så, titta, farfar, bass (bajs), vovve, pappa & Mamma. hon säger Mmm istället för Ja.

Det är typ allt och så vet hon hur alla djuren låter men inte mycket mer. Tror att hon är lite sen men det kan bero på att hon inte går på dagis. Hon visar allt med händerna, är hon törstig så pekar hon på munnen osv. Antonio då?

2010-05-06 @ 18:09:30
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejjsan ! Jag heter Vendela och har en blogg där jag skriver om min vardag och dagens outfit mm.

Hoppas du tittar in och följer den ! :)



Kram www.vendelasegerstrom.blogg.se

2010-05-06 @ 19:39:17
URL: http://vendelasegerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0