Bestämt

Okej nu har jag bestämt mig, lite ångest men bestämde mig precis för några sekunder sen att jag ska köpa en systemkamera :D
Jisses det svider men jag älskar ju att ta bilder på mina underbara barn så det är nog värt att köpa en eller vad tycker ni?
Kanske borde gjort det för länge sen och inte köpt en tv och en dator :P
Sen efter kameran ska jag inte slösa mera pengar, jag lovar!

:D Min man och har precis kollat klart på transporter 1 och 2 dom var riktigt gryma.
Ska dansa lite zumba och sen ducha och sen sova.

Lyssna på den här låten, det är min nya favorit!!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jag ar en Nikon D60 och den kostade 7000kr när jag köpte den. Men nu kostar den mycket mindre, skulle tippa på 5000kr. Den är jätte enkel och super bra som första systemkamera. Du ser ju hur mina bilder är så du kan få dig ett perspektiv. Men jag fotar ju inte med blixt och med blixt så blir ju bilderna mycket skarpare, men jag tycker att om man fotar utan så blir det mer charm i bilderna :) Men absolut en bra första kamera. Annars har canon bra kameror, också lätta. Men hör med personalen på typ expert, onoff eller liknande för dom kan ge väldans bra råd :)

2010-05-02 @ 08:25:57
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0