30 maj 2010

Solen lyser ute och man kan verkligen inte tro att klockan redan är kvart i 7 på kvällen.

Dagen har gått väldigt snabbt vi var i globen och fixade västar åt min man och Antonio så nu fattar det bara en slips åt Antonio och jag vet verkligen inte vart man kan köpa en vinröd barn slips.
Mamma tvingade mig att köra från bargarmossen till kärrtorp och sen till hammarbyhöjden och sen hem haha men det gick jätte jätte bra och den här gången var alla snälla.

Antonio leker på balkongen och snart blir det middag för familjen i allafall Antonio min man och Isabel om hon hinner vakna.
Jag ska smaka på en smultron/vanilj shake och hoppas verkligen att det är god.

Jag är verkligen sämst på att ta bilder nu förtiden man jag hinner aldrig och orkar inte men ska bli bättre!

Ikväll ska jag plugga teori ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jag fastnar för massa bilder och oftast i bloggar jag känner igen mig i :)

2010-05-30 @ 20:36:01
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0