28 maj

Träningen avklarad men vi hann bara träna i en halvtimme .
Imorgon ska min man få sin tatuering fixad.

Vi hämtade Antonio en timme tidigare på dagis och nu ska jag städa lite innan mamma kommer hit.
Hon ska vara barnvakt :D
för vi ska ut på krogen!
Det är nämligen så att min älskade dotters blivande gudfar alltså min mans barndomskompis är delägare av en nattklubb som öppnas i dag.
Så vi ska dit VIP så klart :P
haha.
Jisses jag har inte varit ute på nästan tre år och dessutom så hann jag bara gå på krogen två gånger från jag blev 18 tills jag väntade Antonio villket alltså var nästan 1 månad efter jag fyllde 18.
Det ska bli roligt så nu har jag ätit lite godis och sen blir det middag så jag kan ta EN drink.

Nu måste jag städa hinner kanske uppdatera innan vi går

Kommentarer
Postat av: bella

hejsan allt bra med er? jag läser att du har jobbigt med maten? av någon spec anledning? undrar bara för att jag hade det när jag va yngre o d e inge vidare ..

2010-05-28 @ 16:51:38
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jo men sålänge den är märkt så är det okej för mig..tar någon bilden så ser dom antagligen att den är märkt och det är deras problem om om klipper bort märkningen, för då kan jag ändå bevisa att den har vart märkt ;)

2010-05-28 @ 20:50:53
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Tina

Man behöver komma ut ibland när man är småbarnsföräldrar,så det gör ni rätt i att ni går ut på krogen och kopplar av.Det verkar ni inte göra speciellt ofta hoppas att ni hade det trevlig kväll.

2010-05-29 @ 16:33:28
Postat av: emmman

kan inte du ha en frågestund snart?



mvh



emma

2010-05-29 @ 19:59:52
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för ditt svar! Uppskattades till tusen :)

2010-05-29 @ 20:44:37
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0