God natt

Har kollat på desperate housewives nu :D som vanligt Gabriel och Carlos är bäst!
Haha.
Vi var som sagt i Farsta idag och kollade lite, hittade ett par jätte snygga skor men dom var slut i min storlek så jag hoppas att dom får in dom igen.
Kollade på nappburken som jag tänkte köpa men jag vet inte om man kanske ska köpa en vanlig fin burk att lägga dom i.
När jag får mina pengar kanske jag köper den i alla fall :P
Kollar lite på nätet igen på barnkläder, se om jag hittar något i dag.
Funderar på att köpa en barnvagns skylt till Isabel men jag vet inte riktigt, Antonio har en jätte cool med både Colombias och Guatemalas flagga på :D

Jag funderar ju en massa på vagnar, nästan så jag blir galen :P
Mamma sa att det finns nog ingen som byter vagn så ofta som jag, haha kanske sant.
Är det för mycket att ha tre vagnar :P
Antonio kan ju han sin blåa Emmaljunga eftersom att han inte behöver bälte och så kan jag köpa en begagnad till Isabel med bälte och liggdel. Hon måste ju ha bälte när hon börjar sitta.
Kanske får tag på en fin Emmaljunga i en "tjej" färg :D hoppas hoppas

Vi har i alla fall bestämt att vi ska ha kvar våran UJ.
Orkar inte byta just nu.

Nu ska jag äta middag med min man :D kl är ju bara kvart i 11

Kommentarer
Postat av: Marina 19 - Mamma till Antonio<3

haha det bästa med desperate housewives i går var när carlos dotter sa "adios senior" till rektorn haha

2010-03-10 @ 17:37:05
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0