God morgon

Min lilla flicka är så duktig, hon klara att sova hela natten utan att vakna.
Helt otroligt! inatt sov hon från halv 8 till kvart i 6!
När Antonio var liten vakande han typ varannan timme och skulle amma.

Nu är i alla fall jag och Isabel vakna och hon sitter brevid i babysittern och pratar med en blomma och jag sitter här och har precis ätit chip till frukost :D
Jag är så otrligt nyttig ibland :D

Idag är det lördag och vi har inget planerat, vill inte sitta hemma idag å vi kanske kanske kanske (om min man också förljer med) så kan vi åka till bleckan eller hur det stavas.
Vet inte om djuren är ute än men annars vet jag inte vad vi ska hitta på.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina barn du har. Önskar min son kunde sova hela nätter. Han är 16 månader men verkar inte vara på g än suck. Någon dag så! :)

2010-03-27 @ 08:13:07
URL: http://ambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0