Mars 22, 2010

Antonio fick som sgat stanna hemma idag, han är inte sjuk men han får nog stanna hemma i morgon också.
Det är så mysigt nä han är hemma.
Runt tre packade jag ner Isabel i syskonvagnen och Antonio fick gå.
Vi slapp ta på overallen så han hade bara jacka och vindbyxor eller vad det nu e.
 Vi kom bara till dalensjsukhus eftersom att Isabel inte ätit innan vi gick, men vi hann gå förbi apoteket och sen till ica för att handla lite mat.
Idag var det ju faktiskt ganska så sköt väder ute hoppas att det inte börjar snöa nu igen.
Imorgon får vi se vad som händer.



Antonio i lördags, han såg så rolig ut när han satt med fötterna så där.
När vi var på väg hem från gammla stan så sg jag en jätte liten vatten pöl och så precis när vi gick förbi så ramlade Isabels filt ner i en lilla lilla vatten pölen men så klart blev den helt blöt.
Jag la den under hennes liggkor i vagnen det är därför Antonio inte vill sitta vanligt men fötterna :P
Man ser filten där nere vid hans fötter, haha



Ungarna i dag

Isabel hade sin nya Hello Kitty jacka på sig

Snacka om att det ser mysigt ut, det är lammskinnet vi köpte på babyproffsen i helgen









Idag fylle min trejde lilla älskling år :D
6 år blir Lima i dag.

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Attans vilka söta barn du har :)

2010-03-22 @ 20:50:38
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

oj :) kuul såg att våra döttrar är födda på samma dag :)

2010-03-22 @ 20:52:13
URL: http://hjertajani.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så söta!

2010-03-22 @ 20:53:38
URL: http://linabiichara.blogg.se/
Postat av: Tina (Lovisas mormor )

Vilka vackra bilder det är på dina barn,dom är så söta.

2010-03-22 @ 23:58:58
Postat av: Mamajay

Hej,allt bra?

2010-03-23 @ 14:02:34
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske blir irriterad över att jag fortfarande läser din blogg men jag måste bara kommentera att wow vilka gener era barn har fått från dig och calle. Det är så roligt att se att isabel ser ut som dig och antonio mer som Calle.. Underbara fina barn... Och jag ber om ursäkt för det jag skrev för länge sen.. det va bara det att inte få träffa calle som varit en av mina bästa vänner va svårt.. Men det va inte bara ditt fel, utan carlos förklarade också att han har en familj nu och det tar mycket tid, jag förstår det gör jag verkligen...



Och en sak till, videon på dig och antonio när du läser saga va underbar.. Du är verkligen helt annorlunda mot va du va förut, och jag förstår det, du älskar dina barn, dom betyder mest..



Hälsa calle.. och va rädda om er..

Från en tjej som du kanske har lite emot. Och som ber om ursäkt för dom hårda orden, tycker fortfarande att det är fel att från första början inte låta mig vara en del av calles (och ditt liv)



/alec

även om jag skriver detta har jag mina åsikter. Men insett att det är onödigt att lägga energi på småsaker.. hoppas du inte du nu blev arg över inlägget för det va inte ´meningen!

2010-03-24 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0