Uch

En del människor gör mig riktigt förbannad.
Vi hade hämtat Antonio på dagis och skulle åka til Gullmarsplan för att fixa mitt bankomat kort som jag äntligen fick.
Vi spärrarna skulle jag köra igenom med syskonvagnen och då hamnade hulet snätt så jag fastnade och då kommer det så klart en tjej och måste verkligen trycka sig mot barnvagnen och försöker klämma sig emmellan mig och vagnen.
As förbannad blev jag kan inte människor ge fan i att putta på min vagn!
Sen när vi skulle gå av så skulle Antonnio få gå av själv eftersom att han är liten så ville han hålla sig i kanten på tunnelbannan då kommer det en jävla tjock och ful gubbe som säger men flytta på honom!
Då blev min man förbannad men han gjorde ingenting som tur var.
Fan att människor inte kan ha lite respekt för barnvagnar och små barn.
Han kunde faktiskt gå två steg så hade han kunnat komma på tunnelbannan direkt.

Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

jag kan inte heller förstå hur folk tänker när dem ska tränga sig in mellan vagnen när det inte finns någon plats överhuvudtaget, hur bråttom kan man ha egentligen. sen tycker ju folk ofta att det är okej att gå före i köer om man har vagn också - helt sjukt.

2010-03-12 @ 10:43:21
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0