Mars 10, 2010

Isabel har feber, 39.1 :(
Hon ligger i sängen nu försöker få henne att sova.
Hoppas verkligen feber går över snart, hon fick lite flytande Alvedon, är från 3månader och för barn över 5kg så
det var precis på gränsen att hon kunde få.

Dom senaste nätterna har Antonio börjat vakna några gånger och varit ledsen, ingen anning om varför.
Han gråter och kommer ut i vardagsrumet och så fort man lägger honom i sängen så somnar han om.

Imorgon är det dagis igen för honom och jag kräver :P att mitt nya dumma bankkort ska komma i morgon.
Han sa tre till fem bankdagar och nu är det ju fem dagar och jag vill verkligen shoppa :D
Beställde hem ett par byxor från bubbleroom, det fanna bara ett par snygga och som var billiga.
Dom andra var så sjukt dyra, har bara haft jeans av märket Lee men dom kostar ju typ 800 men om inte dom från Bubbleroom passar kanske det får bli sånna igen, hatar att prova jeans.

Nej nu ska jag se om det finns något att äta är hungrig, sen får man passapå att sova medans lillan sover.



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Sv: Tack tack tack :) Jag håller med självklart, han är ju min son :)



Seeeen vill jag säga men guuuuud :( stackars dottern din 39,1 stackarn :(

Va jobbigt



kram Love

2010-03-11 @ 08:53:42
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Ajdins mamma

sv: tack, jag designa den själv :)



har lagt till dig på bl nu :)

2010-03-11 @ 09:05:21
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0