Uch och fy!

Blev ingen desperate housewives ju :(

Tänkte lite på Isabels dop och kom fram till att jag bara har två kompisar som jag ska bjuda.
Dom andra kan jag tyvärr inte räkna som kompisar längre..
Med tankte på att när Isabel föddes så fick hon ju stanna kvar på sjukhuset i nästan en månad och hur många av mina kompisar hörde av sig då och frågade hur det var med henne eller mig?
Jo två stycken!
Då ser man lätt vem som är ens riktiga vänner, det är väl inte så svårt att tex bara skicka ett sms och fråga hur det är med en liten bebis som ligger på sjukhus eller är det?
Om hon inte ens hade klarat sig hade dom inte ens vetat om det nu!
Alltså skiter jag rent ut sagt i mina så kallade "vänner"
Men jag kan säga att det gjorde mig ledsen att veta att kompisar man känt sen man gick på sexårs inte ens bryr sig, såna som man verkligen tyckt om.
Fan vilket slöseri att jag till och med bjöd dom till migg bröllop och till Antonios dop!

Nej pass på dom säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad tråkigt med "vänner" som inte ens kan höra av sig i en sådan situation.=(

2010-03-31 @ 00:27:11
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

söta små barn :)

hur står är Isabell nu tänkte längd och vikt och sånt ? lite spännande eftersom våra döttrar föddes på samma dag :) fast min dotter föddes 16 dagar övertid :)

2010-03-31 @ 00:28:43
URL: http://hjertajani.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du är en cool tjej så stå på dig..gillar värkligen din blogg gätte mk kram

p.s gättesöta du ungar

2010-03-31 @ 01:48:40
Postat av: Pippi

Söta barn du har. Läste i din meny också att din dotter föddes 7 veckor för tidigt och att hon vårdades på sjukhus en tid. Detta med att vänner uteblir när man mest behöver dem som när man t ex få ett för tidigt fött barn känner jag igen själv. Min son föddes 15 veckor för tidigt och han vårdades 3½ månader på sjukhus. Jag hade dessutom 3 barn till hemma. Min son mår bra idag 7 år senare. Hoppas din fina flicka också mår bra, trots hennes tidiga start i livet.



Lycka till med allt!

2010-03-31 @ 04:11:48
URL: http://pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0