Söndags morgon

God morgon kl är kvart i 10 och vi har precis vaknat.
Igår satt hag ocg min man uppe och kollade på New moon och sen Hostel 2.
Tycker att New moon var helt okej men tjejen förstörde allt.
Fattar ärligt talat inte att någon kan tycka att vampyr killen är snygg :)


I alla fall så var Maya, Lilima och Minoo här igår och hälsade på,
först var både Lilima och Minoo lite blyga men efter ett tag gick det över men dom ville inte leka med varandra direkt.
Dom var jätte söta jag gav dom en varsin telefon och så ställde dom sig brevid varandra och hängde på bordet och låsades prata båda två:D
Sen hade Lilima em pixi bok och Antonio hämtade en till så dom ställde sig brevid varandra och hängde på soffa och först kollade Antonio i Lilimas bok och sen kollade Lilima i Antonios bok :D
Jätte söta var dom, Lilima fick också några pussar, haha

Antonio var på henne lite med att knuffas och så men han var ovanligt lugn :)
Små bebisarna låg nästan bara och sov, Isabel var vaken en stund sen sommnade hon.

Ungarna åt lite och vi satt och pratade lite, sen blev alla ( Jag, Antonio, Maya och Lilima)
jätte trötta, ungarna gnugade ögonen så dom åkte hem.
Jag skulle få vila en halvtimme på soffan men vaknar av att min man kommer och säger
Men Antonio kan inte sova nu.
Då går jag upp och kl är redan 7, så det var bara att lägga Antonio i sägen han orkade inte ens äta mat.
Isabel hade sovit så mycket på dagen så hon somnade inte förens kl 11.

Nu vaknade precis Isabel och Antonio ska snart få frukost, hej så länge

Kommentarer
Postat av: Linn

så söööt blogg ! :)

2010-03-28 @ 10:04:22
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Valerie

fin blogg :)

läs gärna & kommentera min blogg också!

2010-03-28 @ 16:00:43
URL: http://thekingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0