Skit!!!

Antonio är lämnad på dagis, till frukost blev det pannkakor :D
Fan va jag blir förbannad på hund ägare som inte tar upp hundskiten efter sina hundar, bara för att det gömms i snön.
På väg till dagis fick Antonio gå sista biten precis utan för dagis och han fick lite före och så pang,
han ramlade precis där det låg hundbajs.
Så jävla äckligt! Fan att man inte ens kan låta sitt barn gå utanför dagis utan att hela jävla vägen ska vara full av hundskit!!!!!
Han ramlade som tur var på magen där bajset var, så det var bara att gå in till dagis och ta av overallen och ta på honom regnkläderna så fick han gå utan overall.

Vi ska snart gå till bvc med Isabel och träffa doktorn, en vanligt kontroll bara.
Hon eller han kanske det är, vet inte men i alla fall så ska "den" väl kolla på hennes huvud och sen kolla på hennes navel, navelbråcket är borta i alla fall så det är ju bra :)

Hej så länge  

Kommentarer
Postat av: Tina (Lovisas mormor )

Jag håller med dej,det är skitäckligt,och specellt när man trampar idet.Usch.Hundägarna borde plocka upp efter sin hund,annars skulle dom få böter.

2010-03-29 @ 15:10:31
Postat av: Annika

Hej o hallå i skogen! Jag har råkat se att du deltar i tävlingar, å nu tänkte jag tipsa dig om att kolla in min blogg på http://nilssonpettersson.blogg.se. Jag har två aktiva tävlingar, och flera på gång (både inom barn, säkerhet och heminredning). Detta får du ju inte missa?! :) Lägger du till mig på BL så ser du ju dessutom direkt när det är nåt nytt - bara ett tips :)

2010-03-29 @ 18:35:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0